OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine propisuju uvjete kupnje i prodaje proizvoda tvrtke Arlen d.o.o., Letoviška pot 12, 6000 Koper (u nastavku ponuditelj ili prodavatelj). Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksima e-trgovine. Internet trgovina predstavlja informacijski sustav namijenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisnicima. Internet trgovinom upravlja tvrtka Arlen d.o.o. Korisnik je osoba koja koristi informacijski sustav, dakle kupac u Internet trgovini (u nastavku kupac).

Ovim općim uvjetima prodavatelj i kupac uređuju međusobne obveze kupovine putem Internet trgovine. Opći uvjeti poslovanja određuju djelovanje Internet trgovine, prava korisnika te poslovni odnos prodavatelja i kupca.

DOSTUPNOST INFORMACIJA:

Prodavatelj se obvezuje kupcu staviti na raspolaganje sljedeće informacije:

Osobna iskaznica:

Naziv: Arlen, djelatnost za njegu tijela i ostale usluge, d.o.o.
Skraćeni naziv: Arlen d.o.o.
Sjedište: Koper
Adresa Letoviška pot 12, 6000 Koper-Capodistria
Adresa e-pošte: info@arlen.pro
Broj telefona: 00386 40 880 820
PDV ID broj: SI 66814111
Matični broj: 3595579000
TRR: SI56 3000 0001 4201 223 (Sberbank banka d.d.)

Adresa obavljanja djelatnosti:

ARLEN d.o.o., PJ Ljubljana
Milana Majcna 18A
1000 Ljubljana

Upravitelj internetske trgovine:

Upravitelj internetske trgovine je tvrtka Arlen d.o.o., Letoviška pot 12, 6000 Koper-Capodistria

POSTUPAK KUPNJE

Kupac kupuje u Internet trgovini slijedeći ovaj postupak:

  1. Klikom na ikonu »Dodaj u košaricu« željeni proizvod dodaje se popisu za kupovinu i sprema u potrošačku košaricu.
  2. Za zaključivanje narudžbe kliknuti na ikonu »Potrošačka košarica«. Potom vas sustav preusmjerava na stranicu gdje je moguće:
    1. dodatno mijenjati količine (- ili +);
    2. brisati određene stavke s popisa (oznaka x s lijeve strane pojedinog reda);
    3. unijeti promotivni kod za popust;
    4. unijeti podatke za izdavanje računa i dostavu;
    5. odabrati način plaćanja.
    6. Prije konačne potvrde kupac mora kvačicom označiti slaže li se s Općim uvjetima. Klikom na poveznicu kupac ima mogućnost uvida u Opće uvjete. Pristanak na Opće uvjete ujedno je i uvjet zaključivanja kupovine.
    7. Kupovinu zaključujete klikom na ikonu »Završi kupovinu«.

Po završetku kupnje kupac će na svoju e-mail adresu primiti potvrdu o uspješno obavljenoj narudžbi u obliku elektroničke poruke. Poruka potvrde treba sadržavati sve važne informacije o proizvodu i uvjetima kupnje te pravu otkazivanja ugovora.

NAČINI PLAĆANJA

Prodavatelj kupcu nudi tri moguća načina plaćanja robe:

  1. plaćanje pouzećem – plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke.

(U slučaju da kupac ne preuzme pošiljku s naručenom robom prilikom slanja pouzećem to ne znači da je otkazao ugovor. Na taj način kupac kasni s rokovima plaćanja sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima (ZOO). Ako kupac želi otkazati ugovor treba se pridržavati odredbi Općih uvjeta poslovanja koje uređuju otkazivanje ugovora).

  1. plaćanje po ispostavljenom predračunu – ako kupac odabere ovaj način plaćanja prodavatelj će na adresu e-pošte primatelja računa poslati predračun sa svim podacima. Plaćanjem na poslovni račun prodavatelja roba će biti dostavljena na adresu kupca.
  2. plaćanje kreditnim karticama – naručenu robu moguće je na siguran način platiti i kreditnom karticom. Prodavatelj odobrava plaćanje karticama izdanima isključivo u Hrvatskoj (EuroCard/MasterCard, VISA). Platitelj mora biti osoba ili organizacija koja je vlasnik kreditne kartice. U slučajevima kada vlasnik kartice nije državljanin Republike Hrvatske, i u slučajevima kada primatelj i platitelj nisu ista osoba, prodavatelj zadržava pravo na dodatno provjeravanje identiteta platitelja i zaprimanja pisane izjave putem e-pošte da je platitelj suglasan s plaćanjem naručene usluge. U slučaju neuspješnog izvršenja plaćanja iz bilo kojeg razloga, kupac se obvezuje da će u roku od 5 dana od dana zaprimanja poziva podmiriti svoju obvezu plaćanja kupovne cijene naručenih proizvoda jednim od preostalih načina plaćanja.

CIJENE

Sve su cijene izražene u EUR i uključuju PDV. Cijene su važeće na dan kupovine i vrijede do opoziva.

Ponuditelj zadržava pravo izmjene cijena. U tom slučaju ponuditelj pismenim ili usmenim putem obavještava kupca te mu pruža mogućnost otkazivanja ugovora.

Cijene vrijede u slučaju i pod uvjetima plaćanja metodama plaćanja navedenima u Općim uvjetima poslovanja. Navedene cijene vrijede isključivo za online kupovinu u Internet trgovini te se mogu razlikovati od cijena u trgovinama prodavatelj i od cijena ostalih prodavatelja.

PRAVO NA ODUSTAJANJE OD KUPNJE, POVRAT ROBE

Kupac ima pravo u roku od 14 dana od isporuke robe pismeno obavijestiti isporučitelja o otkazivanju ugovora na adresu e-pošte info@arlen.pro te na taj način otkazati ugovor. Izjava o otkazivanju ugovora ne smije biti dvosmislena. U tom slučaju kupac nije dužan navesti razloge otkazivanja ugovora. U roku od 14 dana od dana pisane obavijesti o otkazivanju ugovora kupac je dužan o svom trošku robu vratiti prodavatelju. Smatra se da je kupac pravovremeno izvršio povrat ako je robu vratio prije isteka roka od 14 dana određenog za povrat robe. Vraćena roba ne smije biti rabljena, otvorena, oštećena i mora se nalaziti u originalnom pakiranju. Potrebno je priložiti i kopiju računa koju je kupac zaprimio sa isporučenom robom. Prodavatelj mora izvršiti povrat svih uplata (kupovna cijena s troškovima dostave) u najkraćem mogućem roku a najkasnije 30 dana od zaprimanja obavijesti o otkazivanju ugovora.

Kupac odgovara za smanjenje vrijednosti robe ukoliko je smanjenje vrijednosti nastalo kao posljedica postupanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Prodavatelj se obvezuje da će kupcu na adresu e-pošte pismenim putem potvrditi zaprimanje pismene izjave o otkazivanju ugovora u najkraćem mogućem roku a najkasnije u tri radna dana.

Kupac treba izvršiti povrat robe na sljedeću adresu:
ARLEN d.o.o., PJ Ljubljana
Milana Majcna 18A
1000 Ljubljana

Prodavatelj nije dužan zaprimiti pošiljke s otkupninom ili pošiljke koje nisu u skladu s Općim uvjetima poslovanja.

JAMSTVO

Zbog potrošne prirode proizvoda u Internet trgovini većina proizvoda nema jamstva.

Ako pojedini proizvod radi svojih svojstava podliježe obvezi jamstva, ponuditelj se obvezuje da će pri dostavi proizvoda kupcu dostaviti i jamstvo uvoznika ili proizvođača. Za priznavanje garancije kupac je dužan obratiti se prodavatelju putem adrese navedene u osobnoj iskaznici Općih uvjeta poslovanja.

Kod priznavanja jamstva vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu koji je priložen proizvodu koji podliježe jamstvu. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se uz predočenje kopije računa i jamstvenog lista.

ADMINISTRATIVNA POGREŠKA

Kupac može uvijek ostvariti prava koja proizlaze iz administrativne pogreške kako je definirano Zakonom o zaštiti potrošača. Zakon sadrži odredbe i načine priznavanja administrativne pogreške. Jedino prodavatelj može kupcu priznati administrativnu pogrešku. Kako bi ostvario pravo priznavanja administrativne pogreške kupac mora priložiti kopiju računa te pismenu obavijest o pogrešci. Kupac je dužan u pismenoj obavijesti precizno opisati pogrešku. Kod utvrđivanja administrativne pogreške, kupac je dužan omogućiti prodavatelju pregled spornog proizvoda.

PLAĆANJE

Način plaćanja proizvoda kupac odabire u postupku narudžbe.

Prodavatelj se obvezuje izdati račun na trajnom mediju (papir) s jasno raščlanjenim troškovima. Račun je valjani dokaz za reklamaciju. Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu. Ako je došlo do kakve pogreške dužan je u roku od osam dana od dana primitka računa obavijestiti prodavatelja. Naknadne prigovore o točnosti izdanih računa prodavatelj neće uvažiti.

ISPORUKA I ROK ISPORUKE

Prodavatelj nastoji osigurati što kraći rok isporuke. Sukladno tome, pošiljke se šalju isti ili najkasnije sljedeći radni dan po zaprimanju narudžbe. Krajnji rok isporuke je 5 radnih dana od zaprimanja narudžbe. Rok isporuke počinje teći sljedeći dan od dana zaprimanja narudžbe.

Naručeni proizvod isporučuje se poštom na adresu navedenu u obrascu za narudžbu najkasnije u roku 5 radnih dana od dana zaprimanja narudžbe (pod uvjetom da je proizvod na zalihi). Isporuka se vrši putem dostavne službe koja obavlja poštanske usluge po nalogu prodavatelja. Dostava se vrši u prijepodnevnim i poslijepodnevnim satima na adresu navedenu u obrascu za narudžbu. Prodavatelj ni u kojem slučaju ne snosi odgovornost za prekoračenje roka isporuke ako je kašnjenje uzrokovala dostavna služba koja obavlja poštanske usluge po nalogu prodavatelja.

Ako proizvod nije na zalihi i prodavatelj ne može ispuniti svoje obveze dužan je o tome obavijestiti kupca. Kupac potom odlučuje hoće li iskoristiti svoje pravo otkazivanja ugovora ili će prodavatelju ponuditi dodatni rok za ispunjenje obveze. U slučaju da kupac odluči otkazati ugovor iz gore navedenih razloga prodavatelj je dužan izvršiti povrat svih zaprimljenih uplata.

Isporuka robe ograničena je na teritorij Republike Hrvatske.
(* u slučaju izvoza kupac je dužan prije narudžbe stupiti u kontakt s prodavateljem)

Za narudžbe čija ukupna vrijednost prelazi 60,00 EUR dostava je besplatna dok je za narudžbe manje vrijednosti trošak isporuke 3,66 EUR.

SIGURNOST I KOLAČIĆI

Prodavatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranu osobnih podataka, narudžbe i plaćanja.

Mrežne stranice koriste kolačiće. To su male datoteke koje Vaš preglednik sprema na disk prilikom posjete mrežnoj stranici. Kolačići korisnicima olakšavaju sljedeće posjete mrežnim stranicama. Podešavanjem postavki u vašem pregledniku odlučujete želite li prihvatiti ili blokirati kolačiće. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no određene internetske stranice možda neće biti pravilno prikazane ili vam neće biti omogućen pristup svim informacijama ili funkcionalnostima pojedine stranice.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Osobni podaci podrazumijevaju sve podatke sukladno odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka (ZZOP). Prodavatelj se obvezuje trajno štititi sve osobne podatke korisnika. Nadalje, prodavatelj se obvezuje da podatke prikupljene putem mrežne stranice ili na bilo koji drugi način neće prodavati, posuđivati ili prosljeđivati trećim osobama.

Prikupljenim osobnim podacima rukovati će se u tajnosti. Osobni podaci će se koristiti isključivo za internu evidenciju i u svrhu s kojom su bili proslijeđeni. Uporaba osobnih podataka predviđena je isključivo u svrhu kupnje – prodaje robe putem Internet trgovine prodavatelja te za internu evidenciju. Podaci se pohranjuju na neodređeno vrijeme. Prodavatelj se obvezuje pažljivo štititi podatke od zlouporabe, neovlaštenog pristupa, objavljivanja, izmjene, gubitka ili uništenja.

Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka: treba osigurati sigurnost uporabom odgovarajućeg antivirusnog programa za zaštitu vlastitog računala.

Prilikom posjete našim mrežnim stranicama (IP adresa, datum, vrijeme, adresa mrežne stranice s koje dolazi kupac) podaci se pohranjuju na poslužitelju. Ti su podaci anonimni te se koriste isključivo u statističke svrhe.

IZUZEĆE OD ODGOVORNOSTI

Prodavatelj nastoji činiti sve što je u njegovoj moći da osigura točne i ažurirane podatke na mrežnim stranicama. No, značajke proizvoda, stanje na zalihama i cijena mijenjaju se toliko brzo da ponuditelj ne uspijeva pravovremeno izmijeniti i ažurirati podatke na internetskim stranicama. U tom će slučaju ponuditelj kupca pravovremeno obavijestiti o izmjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.

PRITUŽBE I REKLAMACIJE

Prodavatelj mora poštivati postojeće zakone o zaštiti potrošača. Prodavatelj se obvezuje pružiti učinkovit sustav rješavanja pritužbi i odrediti osobu koju kupac može kontaktirati u slučaju nastalih poteškoća. Postupak za podnošenje pritužbi treba biti dostupan na internetskim stranicama, jednostavan za uporabu i povjerljiv. Prodavatelj će u roku od 3 radna dana potvrditi da je zaprimio pritužbu te izvijestiti kupca o razdoblju rješavanja pritužbe i tijeku postupka.

Prodavatelj je svjestan da je jedna od značajnih karakteristika sudskog spora nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih tijekom rješavanja samog spora. Zato će prodavatelj nastojati riješiti možebitne sporove sporazumno mirnim putem.

Pritužbe i reklamacije kupac šalje elektroničkim putem na adresu e-pošte: info@arlen.pro ili poštom na adresu:
ARLEN d.o.o., PJ Ljubljana
Milana Majcna 18A
1000 Ljubljana

INFORMACIJE

U slučaju dodatnih informacija o uslugama tvrtke Arlen d.o.o. obratite nam se na adrese navedene u odjeljku OSOBNA ISKAZNICA.
Ostali podaci o tvrtki dostupni su na mrežnoj stranici www.neyes.si

NAPOMENA

Sve informacije podložne su promjenama bez prethodne najave stoga tvrtka Arlen d.o.o. može mijenjati informacije i uvjete bez prethodne najave.
Za dodatna pojašnjenja OPĆIH UVJETA POSLOVANJA obratite nam se s povjerenjem